Kisah Ainan Tasneem Kemalangan Jalan Raya

ainan tasneem

Ainan Tasneem Kemalangan Jalan Raya. Berita ini tersebar apabila Ainan Tasneem sendiri yang mengupdate status dan gambar di fanpage beliau. Rujuk gambar dibawah.

keadaankeretaainantasneem
Tak jelas? Ok ini isi yang terdapat dalam status beliau

Ainan Tasneem Kemalangan Jalan Raya

keretaainantasneemkemalangan

Kejadian semalam di lebuhraya NPE. 21 Julai around 2.30 pm. Alhamdulillah…. Nothing happen to me and my bestfriend. Cuma sekarang setiap urat dekat badan terlalu sakit dan banyak lebam akibat impact yang terlalu kuat.

We were on our way to Bandar Tasik Selatan. Bertembung dengan kereta belakang yang nak ke kanan waktu kita orang nak masuk ke simpang kiri. Kereta dua-dua dalam keadaan yang sangat laju.
Dalam kereta berasap dan airbag semua keluar. Alhamdulillah tayar kereta terkeluar dari tempat tayar so besi tu tersekat dekat longkang. Kalau tak, kereta memang terus akan menjunam ke tepi gaung sebelah tu je.
Nauzubillah. Alhamdulillah Allah masih bagi nyawa untuk kami bernafas… To people out there, please.. Drive safely. Sayangi nyawa anda. Ainan trauma kejap icon sad Ainan Tasneem Kemalangan Jalan Raya Sampai sekarang masih teringat ingat apa yg berlaku semalam. Tq Allah for giving us chance to live.
Alhamdulilah tiada apa-apa kemalangan buruk yang berlaku kepada artis nie. Moga-moga lepas ini ainan tasneem berhati-hati ketika berada di jalan raya. amin.. 
Sumber: Ainan Tasneem Kemalangan Jalan Raya | Fuh.My 

4 comments:

  1. Replies
    1. Insaallah tak pape doa kan moga dia cepat sembuh...

      pls: doa peminat2 untuk keselamatan dan kesejahteraan dia..

      Delete
  2. Alhamdulillah... keta bole ganti baru, kalau nyawa? huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah... memang nyawa tiada galang ganti nyer.. pape alhamdulilah selamat.

      Delete

Powered by Blogger.