Keputusan Penuh Anugerah Juara Lagu (AJL) ke 28,AJL 28

pemenanganugerahjuaralagu28

Seperti mana yang telah diandaikan bahawa JUARA AJL 28 kali ini di menangi oleh Hafiz Suib dengan Lagunya : Bahagiamu Deritaku. Untuk keputusan AJL para pemenang yang lain ;


Tempat Pertama : Hafiz Suib ( Bahagiamu Deritaku )
Menangi Wang Tunai Berjumlah RM 35,000 berserta trofi

Tempat Kedua : Hyper Act ( Hanya Aku )  
Menangi Wang Tunai Berjumlah RM 15,000 berserta trofi

Tempat ke Ketiga : Awi Rafael & Altimet ( Kalau Aku Kaya )
Menangi Wang Tunai Berjumlah RM 12,000 berserta trofi

Vokal Terbaik : Jaclyn Victor 
Menangi Wang Tunai Berjumlah RM 10,000

Persembahan Terbaik : Hafiz Suib ( Bahagiamu Deritaku )
Menangi Wang Tunai Berjumlah RM 10,000


12 finalis yang telah berentap sebentar tadi dalam Anugerah Juara Lagu Ke 28 ialah Aizat Amdan & Noh Salleh (In Love With You), Alyah (Kau Yang Terindah), Awi Rafael & Altimet (Kalau Aku Kaya), Azlan & The Typewriter (Tanda Tanya), Black (Takkan Terpisah), Hafiz Suip (Bahagiamu Deritaku), Hazama & The Penglipurlara (Penglipur Lara), Hyper Act (Hanya Aku), Jaclyn Victor (Ikut Rentakku), Najwa Latif, Sleeq & Shamkamarul (Sahabat), Salammusik (Aku Pelat) dan Stacy (Bosan).

Sekian .. terima kasih.

2 comments:

  1. Suka dengan lagu hafiz tu.. layannnn..lagu stacy pun layan gakk.. tp takde rezeki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm.. alhamdulilah, lagu favourite mselim3 menang...hehehe

      Delete

Powered by Blogger.